sobota, 14 lutego 2015

Serce Walentynkowe...

Serce Walentynkowe...

Dziś mamy Walentynki :)
A u mnie na blogu w roli głównej symbol tego święta – czyli serce.
I nie jest ono czerwone ale drewniane...
A dlaczego???

Jakiś czas temu poprosiłam mojego teścia "złotą rączkę" o wycięcie dużego serca z grubego kawałka drewna. Wyszło mu to idealne :).

Od dawna miałam już na nie pomysł .
Ale że czasu ciągle brakuje, w końcu postanowiłam, że nie może ono dłużej leżeć i czekać... 
a najbliższa okazja na którą mogę je wykonać to właśnie Walentynki.


Serce pomalowałam bejcą w kolorze hebanu.
Aby je trochę postarzeć przetarłam je papierem ściernym.

 
Kwiaty uszyłam z szarego płótna i przykleiłam pistoletem na klej.
Aby nie było zbyt monotonnie pomalowałam je farbami akrylowymi...


a efekt oceńcie sami...

Życzę Wam dużo Miłości i Radości nie tylko w Walentynki, 
ale przez cały rok :).



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz